torsdag 7 mars 2019

Smålands Nationaldag...och Snödroppar....!!!

Nu tror jag faktiskt snart, att jag skall ta ett snack med väderguden! Vad är det här för väder?? Grått eller 50 nyanser av grått och i dag regn!

Har ju varit så trist nu i några dagar och jag blev ju riktigt bortskämd när det fina vädret var för en vecka sedan!

Då tog jag upp en balkongstol och satt med näsan i vädret på balkongen!
I dag ville jag knappt gå ut, men på med regnkläder och stövlar och så knallade jag hem till Liselotte, där det bjöds på frukost!

I går morse var det så dags för dr igen och mitt öra. vaknade tidigt på morgonen och var helt döv på vä öra! Hörde verkligen ingenting!
Men det fixade de tack och lov på vårdcentralen!! Så när jag gick därifrån hörde jag igen!!

Underbart! Tänk så beroende man är av allting!!

När jag gick hem tog jag vägen om Einars och köpte frallor.
Hem och så kom A-L på besök, och hon hade med sig den sötaste lilla bukett...

 När jag låg på BB och fick min yngsta dotter, kom min mamma med en sådan här bukett!! Min yngsta är född i början på april så då kan man tänka hur tidigt det är i år!!

  I dag är det då " Fössta tossdagen i mass" och alltså Smålands nationaldag!


 Jag är ju till hälften smålänning så jag firar lite!! Dock inte med prinsesstårta som man skall göra!!

Ja mina vänner nu har jag ätit middag och senare i em blir det skidskytte på tv.n och ikv hem till Lisa.

Så jag tror att jag önskar er alla, ja det gör jag!! En fortsatt mysig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika