måndag 18 februari 2019

Svårt att få ihop det...Alla Hjärtans Dag.....och Kusten...!!!

Undra vad det är som gör, att det är så svårt att sätta sig vid datorn och blogga??
Jag vill ju så gärna, men den där gnistan saknas emellanåt!!
Eller ganska ofta!!

Tror att jag spenderar tiden annorlunda samt att jag ser att de flesta precis som jag, gått över mer till instagram!

Hur som helst, det kommer ett inlägg då och då iaf!!

Ja jag har gjort precis som jag brukar!! Fikat och umgåtts så klart!!

Förra söndagen var jag på fika hos min yngsta och hennes man! Hade det så mysigt och det är alltid så trevligt att ses!!
Där bjöds det på en fantastisk...

 Så Tack igen för en mysig söndag!

 Lisbeth och jag sågs en dag och då blev det fika på Lejas.

I onsdags åkte A-L och jag till Kungshamn....
 Då blev det fika på Hamnbageriet!

Sedan på torsdagen var det Alla Hjärtans Dag, och jag Tackar er alla för kort och sms...
Detta fick jag av Älskade Y....

 Det värmde mamma hjärtat så mycket!!

Sen har jag demat Risenta på Coop Torp i två dagar. Gick så bra, alla kartonger som jag hade tog slut!! Tänk så kul det är då, när man sedan går hem efter två dagar och vet att man har gjort ett kanonjobb!!

I lördags morse åkte jag så hem till lilla mamma. Är ju flera månader sedan jag var där! Vi åkte såklart till Hamnbageriet och tänk...där väntade min laktosfria semla!!
Snacka om service!!!

I går var en riktig slappar dag, var inte ute alls utan det var skidor hela dagen och sedan bytte jag gardiner bl a...
Vädret har varit och är lite trist!!
Grått och dimma!
Så i går morse skojade jag till kvargen lite...man får inte roligare än man gör sig!!

Ja då var det dagen i dag..och vi var en tur till Grebbestad och Sjögrens.

När vi sedan kom tillbaka och jag lämnat av lilla mamma, så styrde jag kosan hemåt!
Så nu är jag hemma igen och ikv blir det en sväng till Lisa.

Men nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

  1. Hej Hej Annika :) Det går ju alltid lite upp och ner med skrivandet. För mig blir det mindre på sommaren, då sitter inte jag lika mycket vid datorn. Sen beror det ju också på hur mycket man har att skriva om.
    Jag hoppas verkligen inte att du slutar att blogga, för jag är sällan inne på instagram, och tycker inte att det blir riktigt samma sak.
    Önskar dig en riktigt trevlig och skön helg. Kram Katarina <3

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika