lördag 22 september 2018

Min dag...!!

Stormen Knud invaderade oss i går kväll! Han håller fortfarande ett grepp om oss här.
Men det skall tydligen lugna ner sig lite..
Brukar vara så här i stan, att när det blåser så svämmar ån som går genom staden över. Det har hänt även nu, men jag tror inte att det är lika illa som det brukar!

När jag tittar ut genom mitt vardagsrumsfönster ser det ut som att det regnar trots att solen skiner...så mycket salt har jag på rutorna!

Annars då..? Jo har knallar det på, jag blev visst ett år äldre i går...hmm..var tar alla år vägen?? Jag känner mig ju fortfarande som att jag är runt 40!!

Jag har varit hos A-L och Jane nu i veckan och fikat. sedan har Liselotte varit här.

I onsdags åkte jag själv till Torp. Gick i lugn och ro, handlade mat och tog även en fika. Ibland är det skönt att bara vara själv..och ännu en gång!! Ensamheten är fantastisk, när man väljer den själv!!

Sedan var det ju det där med löpningen..vet ju hur det brukar bli på hösten..och i veckan har jag faktiskt bara sprungit en gång..har funnits anledningar till att slippa...regn eller blåst!

Sedan har jag även fikat med Josefine och i tisdags var en magisk dag..sol och så varmt!! +24 c
Hon hämtade mig och så åkte vi till Snäckan på em...





 Tänk så många gånger jag varit här på Gustafsbergs badrestaurang.. och dansat....

 Societetssalongen....
 Här hade jag mitt 50-års kalas...och här i parken gifte sig Josefine och Niklas för 2 år sedan..
 Här hade de sedan sin fest...

Men åter till gårdagen....
Garnerade mina tårtor....
 Men glömde tyvärr att ta en bild på dukningen...

Blev så uppvaktad, både i verkligheten och via sociala medier....

 Fick en underbar bukett av A-L...

 Så fina rosor av Josefine och Niklas..och i dag är de fantastiska!!

 Elefantöra..av Yohanna och Amanda...

 underbara liljor av Jane....

 Ja sedan kan jag fortsätta med presenterna..men stoppar här...

Lilla mamma är fantastisk med sina små collage....
Tänk, så gammal denna lilla tös har hunnit bli...ha ha...

I går kväll kom så tjejerna med sina respektive...lilla mamma var också med så klart...!!
Vi åt tacos, och hade det så mysigt!!
Så Tack igen min älskade familj och även mina goda vänner..ni gjorde verkligen min dag!!

I dag var meningen att mor och jag skulle åkt till Göksäter, men vi åkte "bara" till Torp.

Nu skall jag fixa lite kaffe och kan tänkas att det blir en liiten tårtbit till det!!

Ha en fortsatt fin kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika




1 kommentar:

  1. Härligt Annika att du blev så uppvaktad :D Trevlig helg! Kram Katarina.

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika