onsdag 12 september 2018

F.d granne....!!!

De senaste dagarna har det regnat..i går vräkte det ner, men tänk i dag har solen visat sig, men som det BLÅSER!!!

Ja det är ju höst fast termometern visar många plusgrader!

Början av veckan har varit som den brukar! Tvätt, löpning och fika. A-L och jag var på EH på Torp i måndags. Satt som vi brukar en lång stund, och det förvånar mig alltid att vi har så mycket att prata om!

I dag hade jag besök av min f.d granne! Så mysigt!
Tänk när jag flyttade in här jag bor nu, så knackade jag på hennes dörr för att fråga om hon hade en "propp"( till elskåpet) som jag kunde få låna!

Från den dagen umgicks vi nästan dagligen tills den dagen hon flyttade!
Vi har hållit kontakten sporadiskt, men nu är hon ju tillbaka här i stan sedan ett par år, så nu är vi tillbaka på ruta ett!

Ja inte att umgås varje dag, men iaf träffas med jämna mellanrum!

Visst är det konstigt..vissa kan man vara ifrån länge länge, och sedan när man ses är det som att man alltid gjort det!

Hon är en sådan människa som jag skrattar så mycket med, och tänk så mycket det är värt! Just det att ha roligt och skratta mycket!

Sen på em har Josefine och jag haft mysfika på Torp! 

Undra vad jag skall skriva om valresultatet?? Är väl lika bra att låta bli, för det blev ju lite rörigt. Skall bli intressant och se hur detta slutar!

Ha nu en fortsatt fin kväll!


Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

1 kommentar:

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika