lördag 25 augusti 2018

Klippt mig...Röstat....Fikat..och Demat..!!

God eftermiddag!

Rubriken i dag säger allting, eller det sammanfattar mina dagar!!

Dagarna går så fort och en vecka är ingenting! Vädret har sakta börjat bli lite sämre, med lite regn och temperaturen börjar sakta men säkert att sjunka!
Även om vi i förrgår hade +23 c.

Regnat har det som sagt gjort, eller rättare sagt det har vräkt ner, och det finns ingenting jag tröttnar så fort på som just regn! Jo blåst iof sig men det blåser ju jämt så på något konstigt sätt vänjer man sig!

Så nu känner jag att hösten är på väg!!

Jag har sprungit som vanligt och så klart även fikat!

När jag var i Gbg avnjöt jag detta...


Jag har varit en tur till Stenungsund gäller att förnya sig ibland, och A-L och jag var i tisdags på Stallgården. Även då kunde vi sitta ute!!

Självklart har jag även träffat goda vänner och fikat!

I onsdags hade jag tid hos frissan, och det var ett tag sedan jag var så långhårig. Så nu åkte det av, till en kortare frisyr. Mitt solbleka hår åkte av och helt plötsligt är jag mycket mörkare! Inte grå, utan mörk. Har best ny tid så på torsdag skall jag bleka ljusa slingor och kanske klippa lite till!

När jag reste mig ur stolen fick jag nästan en chock!! Så mycket hår som låg på golvet!

Tänk då för några år sedan när jag inte hade berättat för någon, att jag skulle till frissan. Gick in och bad henne klippa av mitt midjelånga hår, till en jättekort frisyr!
Inte ens mitt ex kände först igen mig!!!

Jag har även röstat,  och det är alltid lika svårt! Men nu har jag gjort det, och skulle det mot förmodan vara så, kan jag ju alltid ångra mig, fram tills valdagen!

Ja och så var det ju demo...i går var det gul kiwi, som demades på Maxi Överby. Har varit där en gång tidigare, och den upplevelsen av kontaktperson var likadan nu!! Även om personen inte var densamma!!

Så skulle jag få frågan att dema där igen..skall jag noga överväga det!!

Men nu skall jag ta en kopp kaffe, så ni får ha en fortsatt skön kväll och helg!

Var rädda om er och varandra!! kram Annika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika