onsdag 8 augusti 2018

B12..och...." Lilla Paris"..!!

Oj oj i dag har det varit varmt!
Hade +31 c på förmiddagen, och soldis. Vilket nog var tur..för med strålande sol hade det ju varit ännu varmare!

I tisdags em var jag på vårdcentralen och fick min B12 spruta. Får den varannan månad och jag förstår inte..var ju inte längesedan jag var där!
Jag känner ju som jag skrivit tidigare, hur kroppen går ner sig..och när jag sedan fått sprutan då kickar kroppen igång igen!

Så när jag kom hem, städade jag!!

Har ju känt av, att så fort jag rest mig..så har det snurrat till i huvudet. Därför mättes mitt blodtryck, och det var lågt...113/76 och pulsen
 var 56.
Så jag är så nöjd och glad!! Bättre att det är lågt, än att det hade varit högt!

I går morse var jag ute och sprang strax efter 06.00. Var en helt annan luft..kändes nästan lite höstlikt, och det gick så lätt, både att springa och att andas!!

Sedan har jag fikat med Liselotte, både här och hos henne.

I dag har jag varit i "Lilla Paris" vilket alltså är Vänersborg. Pratade länge med en god vän och sedan gick jag och fikade på....


Vägen dit var pyntad med paraplyer....

När jag sedan kom hem åt jag middag och passade även på att ta bort ett vind/insynsskydd från balkongen!
När det var klart åkte jag hem till Josefine och Niklas. Vi satt ute och fikade..det var mulet och kom några regnstänk..men så varmt!

Tack för en mysig fikastund!!

Tycker ni inte att det är otroligt..det är ju bara ett par dagar sedan jag bloggade sist..och nu hände det igen!!

Ha det gott!!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika