onsdag 18 juli 2018

Underbara dagar...!!

När jag ger mig ut tidigt på morgonen, så är det varmt och skönt, trots att klockan ibland bara har varit 06.00.
Det enda som hörs är fåglarna som kvittrar och det bästa av allt, jag känner på vissa ställen doften av kaffe!

Är så ljuvligt med denna löptur och när jag sedan kommer hem så känns det så bra!

Det har ju hittills varit ett fantastiskt väder..och så varmt!! Kvällarna har varit helt magiska! I förrgår satt jag ute vid 00.00 och tittade på när det blixtrade. Kändes nästan som att jag satt utomlands..ja kanske inte med blixtarna då, men med värmen!

I går hade jag +32c annars är det lika varmt inne som ute.

Men kan ni tänka er..nu regnar och åskar det!

För övrigt tror jag aldrig att jag varit med om en liknande sommar. Sedan är det ju fruktansvärt med alla dessa bränder och stackars bönder!!

Jag har annars fikat och frukosterat! I går var det mysfika på Torp med Josefine och Niklas. Annars har det ju varit Snäckan som gäller, men det var riktigt skönt att vara inne i ett svalt köpcentrum i går!

Bakade bröd gjorde jag när det var som varmast...

Jag har även demat och denna gången var det gul kiwi. Måste säga att det är absolut den godaste! Sedan innehåller den mer c-vitamin, fibrer och mindre fruktsocker än den gröna!

När det har varit dessa varma dagar, så kan jag ju inte säga att jag är speciellt hungrig...
Så vad passar då bättre, än att äta en god sallad!


I morgon blir det en sväng till IKEA och på fredag demo, vilket inte var planerat utan fick frågan igår om jag kunde ta det.

Men nu önskar jag er alla, en fortsatt härlig dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika