lördag 7 april 2018

Vår och Varmt...!!

Soldis och nästan + 15c. Så ljuvligt!

I morse när jag gav mig ut på en löprunda, var det lite minus grader.

Blev första utomhus fikan i dag på Yerba...

 Satt där och njöt i två timmar! Underbart!!

Annars har jag bytt till sommardäck..eller inte jag utan däckfirman. Så skönt att slippa vinterdäcken!

Jag har haft långfika på Torp med Agneta och det var lika mysigt och trevlig som vanligt!
Även fikat med Liselotte och Jane.

I går demade jag MiFu på Coop Överby.
Gick jättebra och då går tiden så fort!

När jag kom hem, bytte jag om och så gick jag hem till Lisa...
Ljuvligt dels att sitta på balkongen men framför allt att komma till dukat bord!


Nu blir det minneskonsert på tv. Tänk att det redan gått ett år sedan detta fasansfulla hände i Stockholm!

Tänk så skört livet är, så det gäller verkligen att leva här och nu, och...

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika