söndag 11 mars 2018

Söndagsmorgon...och Valio Oddlygood...!!

När jag lägger mig på kvällen, oavsett vad klockan är, så tänker jag alltid! Hoppas att jag sover länge i morgon bitti!

Men nej då..vaknar som vanligt tidigt, och så även i dag. Men hallå det är ju söndag..ingen tidning och jag vill inte äta frukost så tidigt!

Ja ja ingenting att göra åt det, bara att kliva upp..fixa frukost och tillbaka till sängen.

Jag tittade på melodifestivalen i går, hade inte tänkt göra det..men men..
Vann rätt låt?? Nej absolut inte, enligt mig!!
Jag hoppades så på John Lundvik!!

I torsdags var jag återigen på Torp...Anki kom med bussen från Gbg och vi hade en så lång och mysig fika!

Tackar för den! 
Jag brukar för det mesta äta EH:s ljusa scones, med tillbehör. Så gott!!

I fredags var jag på Coop och demade Valio Oddlygood gurt vanilj.
Är en havrebaserad gurt och så god! Finns även i hallonsmak.

Toppen för oss som är laktosintoleranta!!
Har ni inte testat den, så gör det!! Ät den som en som den är eller tillsammans med lite färska bär!! Mmmm...

Jag har ju varit laktosintolerant i så många år..testat de flesta produkter, och någonting som är märkligt är..när jag äter Arlas laktosfria yoghurt så efter en stund får jag ändå ont i magen! Men äter jag Valios..så fungerar det jättebra!! Undra vad det beror på???

Nej inlägget är inte sponsrat av Valio, om någon mot förmodan skulle tro det!!

I går var jag hos Liselotte och efter det var Josefine och jag på Torp. Har även haft kontakt med Yohanna och de har det så bra!! Ljuvligt!!

Nu är det strax kaffe som gäller här och sedan blir det skidor på tv. Väntar också på snövädret som skall komma...

" Livet är inte de dagarna som passerat, 
   utan de dagarna som du minns"!
   

Var rädda om er och varandra!! Kram Annika





1 kommentar:

  1. Känner igen mig i det du skriver att vara den som alltid tar kontakt. Sådana har jag valt bort till slut. Man är alltid två i en relation, oavsett hur den ser ut.
    Vi fick en förkänning av vårvintern i går, sol, fågelkvitter och takdropp. I dag snö och grått. Det väntas komma 20-30 cm snö innan kvällen.
    Ha en bra vecka. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika