lördag 17 februari 2018

Äntligen en löptur...!!

God eftermiddag!

Alltså vilket väder det varit i dag! Eller blev strålande sol rättare sagt..efter en så dimmig morgon!

Började morgonen med frukost hos Lisa, och vi tittade på damstafetten. Sedan åkte vi till Snäckan och dels fikade och även tog en promenad.


 Är så mysigt att sitta där! Oavsett om det är som nu inomhus, eller när vårsolen eller en stilla sommarkväll att sitta ute och njuta! Ja detta är verkligen en pärla som vi har, en liten bit utanför stan!


När jag sedan kom hem, bestämde jag mig att nu måste jag börja springa igen! Jag har ju haft uppehåll sedan i oktober tror jag! Konstigt..för det är likadant varje år!
 Jag skulle aldrig komma på idén, hur vältränad jag än är när hösten kommer. Att ge mig ut i blåst, kyla, regn eller snö!

Det gick så bra att springa och jag kände mig så nöjd när jag kommit hem!

I torsdags gick jag till Yerba....
När jag satt där tänkte jag, om du kanske skulle ta och gå hem och baka lite..och det var precis det jag gjorde när jag kom hem!
Har inte haft lusten tidigare..och tänk jag som alltid har bakat massor. så nu har jag iaf ett par sorter i frysen!

I går när jag vaknade så hade det snöat en del igen..men töade lite sedan på fm.
M-B var här på fika, det var verkligen längesedan vi sågs. De senaste gångerna när hon varit här i stan, har jag jobbat.

Sedan var det återigen dags för vårdcentralen och B12-sprutan. Alltså hur fort går ett par månader?!

Men nu mina läsare, önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll och helg!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej min vän :) Ser att du fyller dina dagar med en massa mys och trevligheter.
    Du gör det bra som "tar dig i kragen" och börjar springer igen. Själv tar jag promenader, nästan varje dag. Det är skönt att göra det efter middagen, innan jag sätter mig i soffan och tittar på tv. Helst när jag har jobbat hela dagen, att få frisk luft.
    I dag lyser solen och är lite småkyligt här. Mycket snö, det snöar nästan varje dag.
    Må så gott. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika