söndag 7 januari 2018

Trettonhelg..och vanliga veckor...!!!

Go kväll på er!

Jag har sett på ig att många av er har så mycket snö, och även väntar på stormen som är på gång!
Här blåser det en del, men någon snö har vi inte, och kan ni tänka er även solen har visat sig i dag.

Men kan säga att jag inte trodde mina ögon i morse, när jag tittade på termometern...drygt -10c.
Så när jag gick till Liselotte..hade jag för första gången på flera år..långkalsonger på mig!

Annars har det varit trettonhelg..och nu är det slut på dessa helger. Är ingenting förrän påsk nu., och jag kan faktiskt tycka att det är riktigt skönt.

Man vet ju inte till slut vilken veckodag det är!!

I fredags var Ann-Louise här, så mysigt och vi satt som vanligt i flera timmar och pratade. Nu var det ju även så längesedan vi sågs!

Jag bjöd på frukost..med bl a Amerikanska pannkakor...



 Även minisemlor....

 Jag fick så fina servetter och en glasskål med krokusar..blir en liten föraning om våren!

Annars har jag fikat..haft middag här..varit på Torp. Ja det händer ju lite runt mig.
Tycker ju att det är så kul att det händer lite..är ju en rastlös person och att bara sitta inne utan att det händer någonting är inte min melodi!

Sen skulle jag behöva baka lite..men nej..har ingen lust!!

Julen är iaf helt borta nu! Igår tog jag det sista..stora granen i vardagsrummet och adventsljusstaken.
Kanske att jag tog bort belysningen på balkongen för tidigt..för oj så mörkt det är!

Frågar mig varje gång jag tar bort mina granar..Hur är det möjligt att det kan bli så många plastbarr??

Nu mina vänner önskar jag er en fortsatt fin söndag..och här hör jag att vinden tar i ännu mer!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika