torsdag 4 januari 2018

I dag är ingen vanlig dag...!!

Nej för i dag är det Yohannas födelsedag!!

För 32-år sedan 04.22 stannade klockorna och en av världens vackraste döttrar såg dagens ljus!

Du var så efterlängtad, eftersom vi hade kämpat i så många är...och så en snötyngd vacker morgon såg dessa gröna ögon morgonens ljus!

Yohanna du är en fantastisk dotter, duktig, smart,empatisk, social, snäll, rolig..ja du listan kan göras hur lång som helst!

Men vet du vad..det bästa av allt är...Att just Du är min dotter, och jag är så stolt att just jag har fått förmånen att vara din mamma!!

Älskar dig av hela mitt hjärta!!!

Puss och Kram/ Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika