måndag 11 december 2017

Snö..2:a advent...B12..kusten och slutbesiktning...!!!

God eftermiddag på er!

I går kom så den snön som jag har längtat så efter! Är så vacker och blev ju lite ljusare!

Men kan säga att när jag åkte hem från kusten i går..så var det så dåligt väder, snöade alltså och så dåligt väglag! Var längesedan jag körde i så dåligt väder!
Då är det ljuvligt när man väl är hemma igen!

I dag har det varit slutbesiktning i min lägenhet. Kan ni tänka er att det redan gått två år!
Jag hade en del att klaga på, så det skall bli spännande att se hur lång tid det tar innan det blir åtgärdat!

Jo förresten..filtren i lägenheten byttes direkt i dag!!

Annars då?
Jo i onsdags fikade jag med Agneta på Yerba..tiden bara rusar fram när vi ses, och vips hade flera timmar gått!
Niger och Tackar igen för fikat!

Torsdagen mötte jag upp Ann-Louise på Torp...

 Samma där, tiden bara försvinner när vi ses!

Tänk ändå dessa två damer har jag bara känt i några år, och ändå har vi så mycket att prata om jämt!!
Är helt fantastiskt..och ännu en gång! Jag är så Glad för alla mina Goda Vänner!!

På kvällen klädde jag min stora gran!


I fredags morse var jag hemma hos Jane, och sedan var det dags för...
 Underbart att få detta..blir som en ny människa!!

Sedan vet ni ju att jag brukar ta för vana att åka till Shell..och 7 eleven...
 Var dåligt väder..så jag satt i bilen och fikade!

Lördag morgon åkte jag hem till lilla mamma.

Vi började med en fika på Hamnbageriet i Kungshamn.
Jag är så lycklig att de alltid tillgodo ser mina önskemål...
 Laktosfri Budapest!!
Efter det handlade mor lite och vi var på graven och gjorde fint! Nya röda rosor och tände ett ljus!

Säger som jag ofta gör...
Ja du pappa, om du visste så mycket jag saknar dig!!!

I går var det så....
Vi tog det bara lugnt, såg lite på skidor och sedan efter middagen åkte jag hem!

I morse tvättade jag och sedan har Liselott varit här på fika.

Jag har även träffat Lisa i veckan och även varit hos Liselotte.

Liselottes vovve har inte mått så bra det sista och i onsdags åkte hon till veterinären och sedan vidare med djurambulans till Blå stjärnan, där han låg i två dygn. Sedan har han varit hemma i två. Men i går gick det inte längre...så det blev Blå stjärnan igen...och nu är Arne en änglahund! Så ledsamt!!!

Nu mina vänner skall jag skriva mina julkort, så jag önskar  er alla en fortsatt mysig dag...

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika