lördag 2 december 2017

Göteborg...Tjejträff...och mycket mer!!!

Go kväll på er!

Ja då var vi äntligen inne i julmånaden!! Hurra!!
Bästa månaden på hela året...och jag som är så traditionsbunden..ja då förstår ni själva!!

I måndags åkte Josefine och jag till Göteborg...vi gick lite på stan..och så klart fikade vi...


Så mysigt och Tack ännu en gång för fikat Josefine!

Tisdagen var Josefine och jag på Göksäter. Handlade lite och fikade även där så klart!!

Sen på kvällen hade jag tjejträff..så Anki, Anki, Lisbeth och Lisa var här. Jag hade gjort tacos..och smaskig efterrätt till kaffet!

Tack mina kära vänner, för det jag fick och för en så trevlig kväll, med massor av skratt och "tjöt"!!

I onsdags var jag hos Ann-Louise..alltid så mysigt och kul att se hur andra julpyntar!!
Kvällen var jag hos Lisa.

Torsdagen var jag själv en stund på Yerba, sedan gick jag hem och bakade...


 

Kvällen var Lisa här.

I går var det fredag och då demade jag Blossa glögg på Jätten i Trollhättan. Alltid trevligt att dema sådant som kunderna uppskattar!

När jag kom hem bytte jag om, så gick jag hem till Lisa..blev bjuden på glögg, varma mackor och vin! Ljuvligt att sätta sig till dukat bord!

I dag på förmiddagen hämtade jag lilla mamma på Torp. Vi fikade, gick lite i butiker och sedan åt vi middag på Ikea.

Nu nu mina vänner skall jag sätta mig i soffan..lyssna lite på julmusik och bara ha det gott!

Så jag önskar er alla en fortsatt ljuvlig kväll och första advent!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika