torsdag 28 september 2017

Lite förkyld...ochTräffat en gammal vän...!!!

God middag på er!

Hoppas allting är bra med er!?
Här är det lite förkylt..näsan rinner..men blr det inte värre än så, skall jag inte klaga!

I måndags morse tvättade jag och sedan sprang jag..gick så bra!! Men tyckte när jag började att det sved lite i halsen!

Sen var jag hos Jane på fika..och kvällen fika hos Lisa.

Vädret har ju varit och är fantastiskt! Ja bortsett från blåsten då ..men det är jag ju van vid.
Det är iaf varmt..+17 c.

I tisdags gick jag till Yerba och där mötte jag upp en f.d granne. Hon har flyttat tillbaka hit till stan..och då ihop med sin kille.
Kan säga..att det var mycket skratt och man pratar nästan i munnen på varandra...för det var sååå längesedan som vi sågs!

Så nu dröjer det inte länge förrän vi snart skall ses igen!

Kvällen var Lisa här..och då fick jag...

Hon var inte hemma när jag fyllde så det blev en bukett nu ist!!

I går var jag hos Liselotte på fm..och kvällen hos Lisa..

Då är det dagen i dag..och Jane har varit här på fm och nu har jag precis ätit middag.

Skall sedan gå och dammsuga lite..och kanske äntligen få till det att lägga ut en del "Nittsjö" keramik saker på Tradera.

Så nu mina vänner, önskar jag er alla en fortsatt ljuvlig dag!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika