tisdag 4 juli 2017

Ljuvliga dag med de bästa.....och Livet är inte rättvist!!

God eftermiddag denna soliga och nu även blåsiga dag!!
Kan inte klaga på vädret..har bara varit såå ljuvligt!

Jag kommer sedan i detta inlägg att visa er bilder från mina dagar på kusten..är ju hemma igen och har min andra dator!!

Kanske skall börja med att livet inte är rättvist...
Fick i lördags reda på, att dagen innan hade min kusin gått bort i ALS...endast 59 år gammal!
Han gick i för tidig pension för ngt år sedan..då skulle han och frun resa ännu mer..än dom tidigare gjort...Men nu blev det inte så...för livet ville någonting annat!
Min lilla pappa var med honom så många resor på sjön1 Eftersom han jobbade som sjökapten!

Ja mina vänner..jag säger det igen!! Tag vara på livet!!

Bläddrar tillbaka några dagar!
Demade på Ica Skeppet i torsdags. Gick bra..mycket folk!Sen har mor och jag varit på Smögen..fikat på Skäret...vi har varit på en marknad om vi ens kan kalla det för det..eftersom det var så dåligt!

Vi har fikat på Hamnbageriet igen..jag har tvättat bilen och i söndags åkte jag hem!

Borta bra men hemma bäst!

Jag har fikat hos Liselott, tvättat sprungit varannan dag, och i dag var jag hos Jane på kaffe. Sedan blir det nog Snäckan med Josefine och Niklas!!

Visar lite bilder nu..så tar jag gårdagen efter dom...

 Hunnebostrand....
 Ny "gubbe" på Udden för i år....
 Midsommardagen firades här....
 Hunnebo igen..och längst upp till vänster är det gamla badhuset som numera bl a är restaurang. i badhuset hade jag mina första sommarjobb och var även där på lördagar....
 Smögen.....

 Så här har mina mornar sett ut..när jag var på kusten....
 Det här blev det till middag en dag...så gott!!

Då var vi framme vid gårdagen!! Blev hämtad vid lunchtid av Josefine, och så åkte vi till Göteborg!
Eftersom Yohanna är uteslutande i Göteborg numera så mötte hon upp oss på Cappuccino!! Jag fick välja ställe..eftersom detta var min Mors dags present!

 Blev bjuden...jo jag Tackar!!

Sedan gick vi i affärer..innan vi avslutade med ännu en fika....
Blev bjuden igen..jo jag Tackar igen!!

Jag niger och säger Tack igen Älskade döttrar för en underbar heldag i Göteborg! Ni är bäst och jag Älskar er av hela mitt hjärta!!

Önskar er alla därute en fortsatt härlig dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika