söndag 11 juni 2017

Ett år sedan bröllopet.....!!

God eftermiddag denna regniga söndag!

Tänk för ett år sedan då var vädret så fint..och tur var väl det, för det var då Josefine och Niklas gifte sig!!

Var ett fantastiskt bröllop som för mig bl a varade i dagarna tre!

Men frågan jag kan ställa mig är ännu en gång...hur fort har inte detta år gått!?


Vad har då denna dagen annars haft att bjuda på?? Jo jag sprang i morse, sedan var Liselott här på fika. Jag hade bl a gjort en äppel/ rabarberpaj.

Sen på eftermiddagen var jag hos Lisa på fika, och han hade gjort en himmelsk björnbärspaj!

I går kan jag ju också skriva lite om. Då var det frukost hos Lisa och sedan var vi på Torp. Kvällen blev det lite ost och kex.

Ja mina vänner det där med vädret vet jag inte ens om jag skall skriva om! Den där riktiga sommaren vill inte riktigt hitta hit! Tänker då med sol och värme!
Men jag hoppas att snart snart så kommer den!

Men nu mina vänner, så önskar jag er alla en fortsatt mysig kväll!

" Kom i håg..att det är du och ingen annan som skriver sidorna i din egen bok "

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika