söndag 28 maj 2017

Mors Dag...Lämnat blod..och Roadtripp....!

God middag på er alla denna söndag och tillika Mors Dag!

Jag hoppas att ni har det bra och att helgen varit ljuvlig!

Måste bara börja med.....


 Fick detta av Josefine i morse..kan säga att jag var nära att börja gråta! Så fina ord!! Tack Älskade Josefine för dom! (jag vet att det är två nästan likadana ig bilder..men fick inte med all text på den första)


 Säger då..Grattis till alla Mammor....!

Tillbaka igen...

I onsdags sprang jag, fikade med Jane och sedan var jag och lämnade blod.


 Lite kul att se hur dom olika grupperna är fördelade!

I torsdags var Lisa här på frukost, det var ju söndag då. efter frukosten åkte vi på roadtripp...

Första stoppet var på Sundsby gård..där jag åt en ljuvlig hallonpaj...
Sedan åkte vi vidare till Stenungsund..där gick vi och tittade lite i affärer.
Sista stoppet innan vi var hemma..blev Laxbutiken i Ljungskile...så god mat blev kaffe och glass till efterrätt!

 Var en helt ljuvlig dag....!!

I fredags sprang jag...sedan var Liselott här på fika...eftermiddagen var Josefine, Niklas och jag på Snäckan..så mysigt!!
Kvällen var jag hos Lisa på ett glas rött.

I går var Lisa här på förmiddagsfika. Sedan på eftermiddagen kom döttrar med respektive.
Vi firade Mors Dag i går i stället. För Josefine jobbar hela helgen och Yohanna och Amanda skulle iväg på "tur".


 Jag fick blommor och en dag i Göteborg...så Tack igen Älskade Yohanna och Josefine för det!!!

Har ju varit ett ljuvligt väder...sol och varmt och skönt! Även i dag började dagen så...

Jag var ute och sprang vid 07.00 och då var det ljuvligt! Sedan har vädret ändrats..så nu är det mulet och det har regnat av och till.

Efter löptur och dusch gick jag hem till Lisa, där jag blev serverad" gofrukost"!!

I eftermiddag kommer hon sedan hit, på kaffe och jordgubbstårta!

Men nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt ljuvlig söndag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Du har underbara döttrar :D och fina vänner :D Vad mer kan man begära? Glad att du har det bra Annika. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika