fredag 5 maj 2017

Hunnebostrand..Smögen....Demat..och Äntligen sol...!!

God förmiddag på er!!

Tänk att sitta på balkongen i sol..dricka en kopp kaffe och blogga! det är precis det jag gör nu!
Blåser gör det självklart och vinden är fortfarande så kall!

Jag hoppas att allting är bra med er..för jag har ju inte..som vanligt varit här på ett tag!
Själv har min pollenallergi blivit lite värre! Är ju så mycket björkpollen..vilket jag tyvärr känner av!

Jag skulle ju som ni vet åka till kusten förra helgen..vilket jag också gjorde...
Åkte ju i fredags och var först hos Karin sen vidare i ösregn till Lysekil..för lunch..och därefter hem till lilla mamma!

Lördagen bjöd på sol, och sedan har det väl nästan varit sol..men som sagt blåst!!

Vi gjorde lite ärenden och som sig bör, en fika på Hamnbageriet!

Söndagen blev en tur till Smögen...fika på Skäret och en tur på bryggan. En del bodar var öppna..och jag fick en liten föraning om vad som komma skall...med mycket folk och massor av öppna bodar!

Var meningen att jag skulle åkt hem på söndag kväll..men solen på mammas altan..god mat osv..gjorde att jag stannade en natt till!

Ni som följer mig på instagram har sett mina bilder...och även om jag har en ny dator kan jag inte heller här...få till mina bilder...

Måndagen åkte jag som sagt hem..tvättade och fikade tillsammans med Lisa.

Tisdagen började jag med en löptur..sedan var det en heldag på Jätten där jag demade Risenta..och kvällen var Lisa här.

I onsdags var jag hemma hos Liselott. Jag har ett tag tänkt att nu måste jag göra en rabarberpaj..varit så sugen..och kan ni tänka er vad hon bjöd på?? Jo just det...!!!

Grejade lite på balkongen när jag kom hem..plockade bl a upp möblerna!

I går så var Jane och jag på Lejas. Började med att sitta ute..men det blåste så vi fick gå in igen.

När jag däremot kom hem...pälsade jag på mig och så satt jag mest hela eftermiddagen på balkongen.
Började även dagen i går med en löptur. Så skönt att ha kommit igång med den biten!

Sen i går eftermiddag var de jag Älskar mest..alltså Yohanna och Josefine..och jag på Snäckan. Hade en så mysig fika med de bästa!!

Ja då var det fredag igen....
Vad händer då här i dag??
Jo skall om en stund gå ner till Lejas..där jag skall träffa Lisbeth. Sen ikv kommer Lisa hit på pizza och hon har med vinet..ha ha..så skall vi se finalen av Let´s Dance!

Men nu mina vänner skall jag sluta..och önska er alla en fortsatt ljuvlig dag och helg...!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika