onsdag 22 mars 2017

Provsvar...och Kortklippt igen!!!

God eftermiddag på er!!

Alltså vad är det som händer i världen?? Just nu följer jag vad som har hänt i London!! Skottlossning och kaos vid parlamentet!!

Lämnar detta nu..och säger någonting positivt!!

Solen skiner från en klarblå himmel..så underbart!! Men det BLÅSER!!!

I måndags var jag på "gofika" hos Jane..sedan träffades Josefine och jag..hon lämnade sin bil igen..och efter det åkte vi till Torp.

När jag kom hem igen..låg det ett brev från min läkare. Proverna som togs sist..var bra!!! Så skönt!! Var ju lite fundersam på ett prov..men det var bra!!

I går tvättade jag och sedan kom elektrikern och fixade en kontakt i köket. Det har jag väntat på i två månader!! Men nu fungerar den!

Sen var jag en heldag hos Ann-Louise, som vanligt så mysigt! Kvällen i går var jag hos Lisa.

I morse efter frukosten var det så äntligen dags för frissan! Klippte mig kort igen..så skönt!! Sen på tisd skall jag tillbaka och bleka slingor!!
Är bara så, att jag skall ha kort hår..och sedan tycker jag att det är väldigt få, äldre damer, som passar i långt hår!!
Efter frissan var jag hos Liselott.

När jag sedan kom hem, städade jag så skönt när det är gjort..och nu sitter jag och tittar på Aftonbladet live om det som har hänt i London!

Men nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika