onsdag 7 december 2016

Stockholm med dom jag Älskar mest!!..Julbak..och Julmånaden!!!

God middag på er!!

I eftermiddag var meningen att Josefine och jag skulle åkt till Jul på Liseberg!!
Blir det ingenting av?? NEJ...för det regnar...!!

Ja mina vänner vad har då hänt sedan sist som jag var här??

Jo, vi har gått in i julmånaden, som jag verkligen älskar!Men vi backar lite..och så skall jag berätta vad jag gjort!

Jag har fikat med Josefine, Jane, Marianne, Karin, Liselott, Lisa och T...fast inte samtidigt..hihi.. och sedan har jag blekt slingor. Var nödvändigt att det hände ngt med håret! Jag klippte ju upp det..men blev så missnöjd! Men nu är jag jättenöjd!! Behövde lite färg!

Sedan har jag varit hos Ann-Louise och bara haft det bra!

Döttrarna och jag har bakat...

 Så mysigt!! Yohanna och jag var hemma hos Josefine och Niklas...
 Jag gjorde lussekatter....
 Josefine gjorde sockerbullar....

Yohanna bakade pepparkakor!!!

Jag har julpyntat....

 Är bara en del av mina tomtar..för jag plockar inte fram alla...!


Lilla granen i sovrummet, pryder sin plats!!

Jag har även bakat....

Grovt bröd..och gjort ostkakor...

I går var jag på vårdcentralen och fick B12-sprutan..som jag skrivit tidigare, det ger mig en riktig kick!

Då skall jag berätta om min 60-års present från mina Älskade döttrar!
Det var en resa till Stockholm!! Såå mysigt!!

Jag blev hämtad tidigt i fredags morse, så åkte vi tåg till Göteborg, där vi fick vänta en stund innan tåget gick vidare till Sthlm....


Bodde gjorde vi på Park hotell vid Humlegården!

Vi var uppe tidigt på fredagen, så då gick vi på stan och i affärer...


 Vi gjorde det även lördagen och söndagen...vi var även på julmarknaden på Stortorget i Gamla stan...



 Vi har fikat..på Starbucks....

På fredagskvällen hade jag bokat bord på...

 Där blev det givetvis pizza och ett glas rött....
 På lördagen hade Yohanna bokat bord på Jamie Oliver....

 Där blev det pasta!

Vi var även på Fotografiska museet..det var ju en resa för sig...ha ha..men kan säga..Nej det var absolut ingenting för mig!

Lördagskvällen blev det en stund i hotellbaren och söndagen träffade vi Josefine goda vän Anna med sin son Alex.

Sen var det dags för hemfärd..så var hemma igen sent på söndagskvällen!

Så mina vänner, jag har haft en fantastisk helg i Stockholm med dom "bästaste" !! Så niger igen och säger TACK mina Älskade döttrar för en fantastisk resa!! Ni är bäst och Guld värda!!!

Önskar er alla, en fortsatt underbar dag!!
Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika














2 kommentarer:

  1. Åh så mycket som händer i ditt liv!!Vilken fin presentatt få åka till Stockholm.Dåvar vi där samtidigt.Vi åkte sön morgon o hem igår eftermiddag.Hopoas allt är bra Annika.kram Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika