söndag 10 april 2016

Födelsedagskalas...så fina kommentarer...och många dagar igen...!!!

God eftermiddag!

I dag kan inte vädret bestämma sig! Lite sol, mulet och kall vind! Men så har det varit det sista, och givetvis även en del regn!

Ni som följt mig ett tag, vet ju att jag haft en del strul i min lägenhet efter stamrenoveringen! Men senaste dagarna har jag tänkt...så skönt att allting är klart och fixat!
Tills för en liten stund sedan...då slutade köksfläkten fungera, går inte att stänga av...så jag är lycklig att det inte är minusgrader ute..eftersom spjället står vidöppet!

Ja ja..blir till att skriva en felanmälan!!

Då skall vi se, när jag skrev ett "vanligt" inlägg senast!?

Jo det var i tisdags...å då börjar jag med onsdagen!

Då fikade jag hos Liselott, hon skulle egentligen kommit hit, men det regnade rätt bra..och hennes hund är långhårig..så jag tog fikabrödet och gick dit ist!
Sen därifrån till Yerba där M-L väntade.

Torsdagen fikade jag hos Jane på fm, sedan åkte jag till Två fröknar dit även Agneta kom.
Som vanligt så satt vi i några timmar och ventilerade det mesta! Är alltid lika trevligt!!

 Smörgåsen som jag åt var så god....

På kvällen var jag sedan hos Lisa.

Då var det fredagen och Josefines födelsedag!

Min lilla mamma kom, för hon skulle byta till sommardäck...vi hann även med en sväng till Torp, innan  Josefine och Niklas kom på våfflor.
Mysig och så trevligt!

I går efter frukosten gick mor och jag till Lejas. Sedan var det dags för IKEA, mor köpte säng och lite småsaker...vi passade även på att äta middag där.  På eftermiddagen var vi hos Josefine och Niklas för hon hade sitt födelsedagskalas. Alltid lika trevligt att komma dit!

Niklas hade sedan fixat en överraskningsfest (hemma hos dom) med hennes kompisar. Vilket blev så lyckat och det bästa av allt, var ju att hon inte hade en aning!!

Sen i dag har mor och jag fikat på Snäckan, innan hon åkte hem. Jag har även hunnit med en snabbfika hos Lisa.

Tja det var väl dagarna i stora drag!  Jo sedan ligger min lilla bil ute på blocket..skall sälja den, förhoppningsvis!! Ist börja och leasa en Peugeot.

Jo sedan måste jag niga och Tacka Agneta för en så fin kommentar på mitt inlägg om Josefines födelsedag! Du skall veta att jag blev så glad och rörd över dom fina orden!!
Tack även Josefine för din kommentar!!

Nu mina vänner skall jag skriva en felanmälan...så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!

(bilden lånad från nätet) Eftersom jag älskar Golden retriver så var jag bara tvungen att avsluta med denna ljuvliga bild!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Nu kan ju jag inte låta bli att skratta lite, har fläkten hängt sig.....du store tid, ställ in dig på att det inte är det sista....!!! Håhåjaja.
    Kul att höra att du haft så trevligt sen vi sågs, att helgen var bra och att bilen ligger ute. Då håller vi bara tummarna för den nu! Att det typ blir slagsmål om den, det är ju alltid drömmen när man skall sälja något.
    Idag skiner solen, du! Det var så ljust, jag förstod först inte, hade liksom glömt att det finns en stor lampa där uppe i det blå!
    Och tack för att du uppskattade det jag skrev, det kom från sanningshjärtat i mig!
    Kramar från mig här......

    SvaraRadera
  2. Hej Annica :) Tiden rusar i väg. Jag och Moa har varit till Umeå igen. Hon opererades i fredags. Tiden vid datorn är minimal. Här lyser solen i dag :D Jag ska ta en promenad innan jag börjar jobba. Kram Katarina :)

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika