måndag 29 februari 2016

Så glad och tacksam för all hjälp...!!!

God eftermiddag!

I dag är åter en mulen och grå dag..precis som i går.fast då var det även dimma hela dagen!

Efter frukosten i går, gick jag hem till Liselott, alltid lika trevligt att träffas.
När jag varit hemma en stund kom T hit på fika.

Hade sedan bestämt att Josefine och Niklas skulle komma hit på fika..och att jag skulle få hjälp med att installera kanalerna igen!!

När dom kom...fick jag en fin påse med..

 Såå gulligt!! Blev jätteglad..niger och säger Tack igen!!


Efter att vi fikat fixade Josefine min mobil och Niklas..med en ängels tålamod..ordnade kanalerna!!
Så jag säger även där..Tack igen!!
Är så glad och tacksam för den hjälpen jag får!!

Kvällen tillbringade jag sedan hos T.

I morse ringde så klockan 06..var bara att masa sig upp och gå ner i tvättstugan!
När tvätten var klar gick jag till Yerba där Yohanna mötte upp..och så hade vi en mysfika!!

Men nu mina vänner..skall jag fundera på vad jag skall fixa för middagsmat, så jag önskar er alla, en fortsatt bra måndag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Alltid fina citat hos dej ;))
    Och så kul att du hittade till mitt instagram ;))
    Ha en fin kväll !
    Kram bia

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika