torsdag 20 augusti 2015

Resumé av några dagar.....!!

Hej på er!!

Värst vad tiden går...nu har jag snart bott klart här hos Josefine och Niklas, och tänk då har jag varit här i 14 dagar!!

Men går tillbaka i tiden, närmare bestämt till tisdagen!

Började med en löptur på morgonen, och det var underbart, för kan ni tänka er, vädret var fantastiskt...sol och varmt!

Sen var jag och städade hos lilla faster, direkt därifrån till Snäckan och där fikade jag med Yohanna. Mysigt!
In till stan och tittade till min lägenhet, pratade även länge med Daniel om lägenheten och renoveringen i stort.

Därifrån till Yerba dit Ann-Louise också kom. Vi satt ute lääänge, var ju ett tag sedan vi sågs.

 Jag passade på att äta lite lättare...

Då var det redan gårdagen....

Åkte in till stan och träffade Liselott. Först var vi på hennes föräldrars grav och sedan gick vi till Lejas. Satt i solen och njöt i ett par timmar.

Åkte sedan "hem" satt ute och läste och bara hade det gott!
I går kväll åkte sedan Josefine, Niklas, Yohanna och jag till Snäckan, hade en så härlig fikastund!

När vi sedan kom tillbaka hem, gjorde Josefine en rabarberpaj, och medans den gräddades tog vi en promenad.


 Underbart god...!!
 Passade bra att äta lite..innan det var dags för sängen...fniss.

I dag är det ännu en strålande dag!

Jag har sprungit och ätit frukost...och strax skall jag åka till Snäckan för att träffa May-Britt. Alltid lika trevligt!

Så mina vänner, jag önskar er alla en underbar dag!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Härliga dagar du har ! Men det gäller att passa på .Ha det gött .Kram Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika