tisdag 9 juni 2015

Sommar....!!!

Go kväll!!

Äntligen...varit ett underbart väder i dag!! Sol.. varmt och skönt!

Börjar med gårdagen!

Morgonen och förmiddagen bjöd på sol och värme...eftermiddagen bjöd på lite regn.

Gick till Espresso House vid 09.30...M-L mötte upp så vi satt en stund i solen. Sen hem, och så kom Liselott på fika.
Middagen kunde jag avnjuta på balkongen. Är så underbart att kunna sitta där och njuta!

På eftermiddagen blev jag hämtad av Lisa, så åkte vi till Torp. Blev bjuden på fika på Briggen...vilket jag Tackar för!

I morse, vaknade jag tidigt av solens strålar...låg ändå och drog mej en liten stund. Sen strax efter 07.00, drog jag på mej löparkläderna...så började jag med att promenera..och avslutade med att springa!

När jag kom hem åt jag frukost och duschade.
Fick sms av Yohanna...att hon hade ett förslag! Vi tar en promenad fram och tillbaka till Snäckan!! Ja varför inte...trots att jag precis kommit hem från löpturen, så tänkte jag..klart att vi skall ta en promenad!

 Vi gick Strandpromenaden..och det tog väl ca 45 min, att gå en väg.
 Satte oss i solen och njöt av fikan....
 Det var ett ljuvligt väder när vi satte oss...men efter en liten stund gick solen i moln..och så var det resten av tiden!

När jag däremot kom hem...var det strålande sol..och så är det fortfarande!

Efter middagen, så åkte jag och tvättade lilla bilen..sedan direkt därifrån hem till Josefine och Niklas. Satt lite på deras framsida och pratade med Niklas. Sedan åkte vi till Briggen och tog en fika. Jag blev bjuden av Niklas, så jag Tackar för det. Vi satt ute och hade det gott!

Parkerade lilla bilen, gick upp med det jag handlat..och sedan var det fika på Lisas balkong. Så härligt!

Men nu mina vänner...så skall jag titta lite på tv...så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika