fredag 12 juni 2015

Sommar... sommar och sol....och Bästa armbandet..." Fuck cancer "...!!!

Go kväll!!

Vilken dag...sååå ljuvligt väder!! Sol och varmt. Älskar detta!!

I går morse började jag med att tvätta...eftersom torkrummen inte fungerade, så fick jag fylla min lägenhet med tvätt. Hatar det...!!

Under tiden tvättmaskinerna tvättade, så tog jag mej en promenad/löptur. Underbart att ge sig ut strax efter 06.00..luften är underbar...det är stilla och fåglarna kvittrar. Kan starten på morgonen bli bättre än så?!

När jag sedan var klar, så åkte jag till lilla faster, firade henne en dag för tidigt, för hon fyller 88 år i dag!
Jag hade köpt med mej blommor och en chokladkartong.

När jag sedan kom hem..blev det middag på balkongen och sedan gick jag ut på stan..mötte upp Liselott och sedan gick vi hem till henne och fikade.
Hon har verkligen fått det mysigt i sin lägenhet...och hela lägenheten är så ljus!

I morse...vaknade jag åter till en ljuvlig dag!

Efter frukosten åkte jag till Göteborg.

Började med en frukost på Fröken Olssons...

 Tänk att jag aldrig lär mej!! Gillar ju inte mackan som ingår i frukosten..pga att den är så degig..
Vet ni vad jag gjorde..??! Jo jag lämnade detta..och gick vidare till Cappuccino...
 Där satt jag och njöt i solen..åt frukost..och läste Rosmans bok...Så mysigt!!

 Vilken dag...och så vackra blommor...


 Hela stan var prydd med regnbågsflaggor...och jag undrade vad det berodde på...jo det är ju
" West Pride "..
 Lunchen åt jag på Ahlströms...sen gick jag givetvis även lite på stan...och kan ni tänka er, att äntligen...
 Köpte jag detta armband...!!!

 Jag gick även en sväng i Trädgårdsföreningen...och där blev det en fika på Rosencaféet...

Säger bara det.. jag Älskar Göteborg, och när det som i dag visar sig från sin bästa sida..då är det ännu bättre!!

Nu mina vänner, skall lilla mamma och jag titta lite på tv...hon kom hit i dag..för hon har klippt sig.

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Haha, ja, gillar man inte maten, så......det gjorde du rätt i!
    Vilken härlig dag du hade i "stan"! Det är en fin stad när det är vid den här tiden, speciellt, och när solen skiner. Får mig alltid att tänka på min egen studenttid som sammanföll med 350 års firandet (var det väl) av själva stan, så sorglöst, så härligt och solen sken hela tiden!
    Men idag skiner inte solen här. Jag ska snart börja göra mig i ordning, kalas idag, hade kalas igår, det går i ett!
    Ha det så gott!
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika