onsdag 3 juni 2015

Sol...tror inte det är sannt...!!

Go kväll på er alla!!

Ja, kan ni tänka er, i dag har det varit sol..men BLÅSER..och är så kallt i vinden! Men hur som helst...är det ju sol!!

I morse blev det frukost vid 06.00...är tidigt men är ändå ganska mysigt...sitta där i sängen med sin yoghurt..och koppen med kaffe..

Eftersom det var tidigt...njöt jag av en påtår lite senare!

Gick sedan ut på stan...där Ann-Louise mötte upp..så tog vi en promenad till Yerba. Kom dit strax efter 10..och drygt 3 1/2 tim senare gick vi hem...
Var några dagar sedan vi sågs..så ni förstår så mycket vi hade att prata om!

Hem åt lite middag och sedan gick jag ut på stan igen. Denna gången mötte Boel upp. Vi gick till Blomsterkroken och där blev jag bjuden på fika! Tackar för det igen!!

Ja vi pratade nästan i munnen på varandra..var ju några månader sedan sist. Så även vi hade mycket att prata om. Nu åker hon till USA på lördag..så nu dröjer det ett tag till vi ses igen!

När jag sedan var på hemväg..gick jag förbi Pinchos. Dom öppnar här i stan på fredag. Äntligen kan vi då säga!
När jag gick förbi stod ägaren/delägaren på utsidan..han undrade om jag ville komma med in och kika hur det blev. Självklart..lite spännande att se hur det blev.
Det är "smygpremiär" i morgon kväll...så då var jag välkommen om jag ville!

Nu mina vänner...skall jag kika lite på tv..och bara ha det bra!!

Tänkvärda ord.....

" Det är lätt att göra livet komplicerat,
  och det är komplicerat att göra livet lätt "

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Härligt tänkvärda ord ;))....roligt med visdoms ord ;)
    Ha en fin helg nu!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika