måndag 22 juni 2015

Önskar mina döttrar en trevlig resa...!! och tvivlar på sommaren...!!!

Hej på er!!

Börjar med att önska mina Älskade döttrar en trevlig resa!
Dom lyfter från Landvetter om en liten stund, och resmålet är även i år..London!!!

Alltså som rubriken säger, hoppas jag givetvis att sommaren snart kommer! Men nu börjar jag tvivla lite! I dag har vi haft nästan allt, utom snö förstås!
Sol, vindstilla, ösregn, regn, blåst, åska och blixt. Just nu är det mulet!

Vad kan jag göra åt vädret?? Ingenting!! Så det gäller att gilla läget och vara positiv ändå!

Vad hände i går då?

Efter frukosten, åkte mor och jag till Torp. Sen efter det BlomsterLandet. Hem, åt middag på balkongen, sedan tog vi bilen till Bodele och gick till Snäckan, där vi åt en glass. Satt i solen och hade det gott!

När vi var på väg därifrån mötte vi Josefine och Niklas, så vi stod och pratade lite.

I morse, var jag ute på promenad/löptur. När vi sedan hade ätit frukost, åkte lilla mamma hem.

Jag fixade lite här hemma, och efter det gick jag till Lejas, dit även Josefine och Yohanna kom. Vi satt ute och fikade, och faktiskt var vädret riktigt bra!
Alltid mysigt att träffa dessa döttrar!!


Gick därifrån med Josefine till apoteket..och sedan gick jag till E H där M-L satt och väntade.

När vi fikat klart..gick jag bl a in på Hemtex...och där bland dukar och handdukar..stod Annika! Var så längesedan vi sågs...så snabbt och lätt bestämde vi, att vi måste ta en kopp någonstans. Så det blev Lejas, men nu inomhus, för det regnade!!

Nu mina vänner skall jag bara slappa och ha det gott. Så jag önska er alla, en fortsatt mysig kväll!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika





3 kommentarer:

  1. Hoppas döttrarna får en trevlig resa!
    Vi har haft riktigt fint idag med ca 20 grader =)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Åh en sån härlig dag, önskar dig en skön kväll :)

    SvaraRadera
  3. Ja, hoppas dom får en kanonresa till London!
    Och vädret, ja, nej, jag har ingen lust att gilla läget, jag VILL gnälla lite över det......
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika