torsdag 23 april 2015

Mysfika...tömt vinden...och besked från ortopeden...!!

Go kväll!!

I dag har det inte varit så mycket sol...men se nu ikv skiner den från en klarblå himmel! Det har blåst och blåser..och vinden har varit så kall!

Då var det en sådan där natt igen...vaknade runt 02..och somnade strax efter 04.30. Läste...åt skorpa..pratade med Josefine..tänk att vissa nätter skall vara så här!!

Vid lunch tid åkte jag till 2 Fröknar, där Agneta mötte upp. Jag säger det igen..hur kan man ha så mycket att prata om, och tänk vi har ju inte känt varandra så länge!
Så jag tror...fniss.. att det är kemin som stämmer mellan oss!!

Fika gjorde vi på Stallgården, som ligger vägg i vägg med 2 Fröknar...jag hade förmånen att bli bjuden på fikat! Så jag Tackar igen!!

På hemvägen stannade jag på Torp och handlade.

När jag kom hem, hade jag fått brev från Ortopeden. Jag skall göra en ny röntgen, innan jag kommer dit.

Packade upp det jag hade handlat..bytte om och gick sedan upp på vinden.
Så nu har jag gått upp och ner..vet inte hur många gånger..med allt som var på vinden...det enda som är kvar, är mitt dockskåp och soffan.
Soffan får jag hjälp med och dockskåpet klarar jag själv...hi hi. Kunde burit ner även det..men orkade inte!!

Tror kanske...att jag kommer att känna av detta i morgon!! Men strunt samma...då är det iaf gjort!!

Nu mina vänner skall jag slappa, titta på tv och äta en macka!! Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

 Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Här kommer en kram till dig från mig ♥ Skönt att rensa,både huvud o vind antar jag.Jag har ju såna nätter också ibland tyvärr men blivit bättre! Kraam Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika