måndag 6 april 2015

Annandagen...och ingen mc tur...!!!

Go kväll på er!

Ännu en solig dag..men blåser och det är så kallti vinden!!

Efter god frukost, hämtade jag Lina och så åkte vi till Snäckan. Hade en så mysig fika i solen på balkongen! Men tänk, när vi gick till bilen, så var det så kallt!

Det var sedan meningen att T och jag skulle åka mc till hans mor. Jag fick välja...det eller bil. Kan säga att om jag är vankelmodig annars..så blev det inte bättre.
Vägde för och emot, och insåg...att med den kalla vinden så fick det bli bil.
Vi var ganska nöjda, nu när vi åkte hem...att vi hade bilen!

Även T:s bror var hos mamman när vi kom dit, och det var han som hade fixat tacos. Deras mamma har lunginfl....så hon var inte så pigg som hon brukar!
Hur som helst, så var det en trevlig träff!

Nu sitter jag här i soffan...tittar ut på solen som skiner så fint på huset...men ser samtidigt hur påskliljorna vajar hit och dit...
Faktiskt skönt att vara inne!!

 Nu mina vänner skall jag önska er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika