fredag 6 mars 2015

Soliga dagar....!!!!

Hej på er!!

Alltså vilka dagar vi haft!! Både igår och idag, strålande sol!! Fast i går morse hade jag -6c och idag har det varit +9c. Så det klart att det är lite skillnad !
Vinden är iof sig fortfarande kall, men där det är lä...är det ljuvligt!

Vaknade tidigt i går morse, åt frukost i lugn och ro..givetvis tog jag även en påtår!

Sen var det bara att gå iväg till frissan..igen. Klippte mej ju förra veckan, men eftersom mina slingor inte håller, gjorde hon om det igår.
Visst blev jag blond, men tycker kanske idag att dom inte är så ljusa. Vet inte riktigt vad som hänt. Jo jag vet ju att slingorna inte håller så länge, men dom skall hålla mer än en klippning.

Kom på idag, att jag kanske inte skall bleka blonda längre, utan kanske gå mer åt en grå nyans...ja ja vi får se.

I går kom lilla mamma, även hon var hos frissan. Efter middagen åkte vi och hämtade upp Josefine, så åkte vi till Torp. Vi fikade på EH. Mysigt!

I går kväll, åt lilla mamma och jag...


 Så gott...räkor, rostat bröd och majonäs..och till det en kall öl!


Så var det dagen idag....

Efter frukosten åkte lilla mamma och jag till Vänersborg. Började med fika på...

 Jag blir alltid lika glad!! När det finns lite olika saker, att välja på som är laktosfria!!
 Så idag blev det en jättegod semla!!

Efter att vi fikat gick vi till hörselcentralen. Meningen var att mamma skulle få nya delar till sina hörapparater. Nu gick det inte riktigt som det var tänkt, så nu får vi se hur dom fixar till det! Men det löser sig säkert!

När vi sedan kom hem, gjorde jag pizza med bl a tomater och mozzarella...så gott!

Nu mina vänner blir det lite tv, och i kväll givetvis " Let´s dance". Så jag önska er alla, en fortsatt mysig fredagskväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


2 kommentarer:

  1. Mums för räkor med en kall till :)) tänk nu förnimde jag en ljummen sommar kväll...håller tummarna för det utlovade helgvädret I af Till Söndagen med tvåsiffrigt..Ha det gott Annika <3 kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Och här kommer pessimisten. Eller mer realisten för idag har det förbenade vädret återgått med full styrka till vidrigt igen, eller hur. Storm, regn, svinkallt. Gaaah. Men vi har varmt inne och jag har gått med hunden och det var skönt.
    Och jag tittade på Let's Dance igår. Alla var så duktiga men jag förstår inte dom här danserna, ibland springer dom som små hästar rakt fram bara. Jag vill att dom ska snurra runt så där vackert.
    Efter det var det ju "Shetland" - I like! Men det var tydligen sista avsnittet för den här gången.
    Nu sitter jag här vid datorn och Peter ligger i soffan och läser tidningen i sin padda med Nisse på magen och Leia ligger intill mig under skrivbordet, ganska OK.
    Kramar till min Uddevalla vän

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika