fredag 20 februari 2015

Mätt och belåten....!!!

Hej på er!!

Vädret??? Nej det skriver jag inte om....är likadant som det varit dom sista månaderna!!

Vaknade tidigt som jag alltid gör. Just detta att tassa upp tidigt, fixa lite kaffe, en skål med yoghurt och musli..samt några sötmandlar i. Ställa det på "lilla" brickan...hämta tidningen och sedan gå tillbaka till sängen. Det är just den starten på morgonen som jag älskar!

Efter frukosten, mötte jag upp Yohanna så gick vi till Yerba och fikade. Så mysigt! Men innan dess hade jag hunnit med brunch på IKEA!

Hem en snabbis och blev sedan hämtad av Boel. Så åkte vi till 2 Fröknar...

 Så jag kan säga...att jag är så mätt!!
Men visst är det ändå konstigt...att om en stund så är jag säkert hungrig igen!!

Idag ringde dom från Blodcentralen, kan säga att jag har väntat på detta samtal! Så på måndag förmiddag är det dags igen, att lämna blod!!

Sen märker man att det snart...om några dagar skall börjas att stamrenoveras i fastigheten. Märks framför allt på gården, och idag fick vi papper om vad vi skall göra och vad som kommer att göras i lägenheten!

Det är skönt, att vår nya tvättstuga iaf är klar. Så den "invigs" på onsdag!

Nu mina vänner skall jag slappa i soffan, så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika