fredag 19 december 2014

Ännu en mysig dag....!!

Go kväll på er!!

Idag har vädret verkligen varit växlande. Eller ändå inte..kanske. Blåser en hel del, sen har det regnat, eller vräkt ner och det har haglat!
Men var är snön??

Som rubriken säger, har det varit en sådan där varm om hjärtat dag!
Har nämligen umgåtts länge med Älskade Yohanna idag! Ni vet att jag skrev härom dagen att mina döttrar är dom jag Älskar mest!

Dessa fantastiska döttrar, som jag sett växa upp till två självständiga, ödmjuka, sociala, empatiska, ja listan kan göras lång, över hur fantastiska dom är!!
Tänk sen...att dom är mina döttrar, och jag är så stolt att just jag fått förmånen att vara deras mamma!

Började dagen tidigt, med frukost i sängen och en härlig påtår!
Sen träffades Yohanna och jag på Yerba, och där hade vi en mysig fika i lugn och ro!

Åkte sedan till Torp, var på smarteyes och hämtade mina nya glasögon. Kan ni tänka er!! Verkar som om dom äntligen fått ordning på dom!
Skall testa några dagar, annars är nästa och sista steget att byta båge!

Därifrån till Maxi och handlade, sedan vidare till IKEA där vi åt middag.

Sen åkte vi hem. Så Yohanna, Tack för en mysig dag!

När jag kom hem, plockade jag in mina varor, så gick jag till Lejas dit även T kom. Så vi satt där en lång stund och pratade!

Nu har jag landat i soffan, och skall titta lite på tv, så jag önskar er alla, en fortsatt mysig fredagskväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. ...så viktigt att uppskatta det lilla i vardagen...och bara njuta...känna kärleken till allt...det ger oss livskvalitet... // Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Nu har jag läst ikapp mig!
    Det där med Blomsterkroken var inte bra, inga raka linjer, det är sånt man kan bli störd på. Jag sympatiserar med dig. Skulle aldrig drömma om att försöka ta med vår hund in nånstans, ingen kan ha glädje av det. Bojkott.
    Och så har du gjort Gbg igen. Evas, är det det som i alla fall låg bakom NK förr? Finns Evas Paleys kvar på Avenyn, tro?! Du milde, jag får ta och åka på uppdateringsrunda till Gbg.
    Ja dina döttrar ska du vara stolt över! Dom verkar jättefina, verkligen!
    Har du fått glasögonen IGEN nu?! Det skall bli intressant att höra hur det går, tröttsamt var ordet, men funkar det så glömmer man gärna det där. Snygga, vansinnigt snygga var dom så hoppas det funkar.
    Ja, lite julbojkott här, ingen snö och ingen sträng kyla, då kan det liksom kvitta lite, det är hela grejen med jul för mig har jag förstått. Vädret nu gör mig lite "smålåten"!
    Idag har jag en migrändag, det var evigheter sen sist, jag hade tänkt göra så mycket men jag har lagt ner det. Att sitta vid datorn är inte heller det bästa, men jag har inte värsta sorten tack och lov.
    Hoppas vi hinner höras lite mer snart, snart, snart!
    Kramarna stora

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika