måndag 13 oktober 2014

Dessa dagar som är fyllda av livskvalitet....!!!

Go kväll!!

Alltså säger det igen, som så många gånger förr!! Tänk denna familj och underbara vänner som jag har!! Ni förgyller verkligen mina dagar...och vad vore jag utan er!!

Jag är så lyckligt lottad, som har två underbara döttrar vilka jag älskar villkorslöst! Sen har dessa döttrar var sin fantastisk respektive!!

Sen mina vänner, som alltid finns där..om ni visste så glad jag är över att ha er!! Eller tror nog..att ni redan vet det!!

I morse vaknade jag tidigt! Eller morse, vaknade mitt i natten 03.00 och sedan dess har jag varit vaken!
Åt frukost tidigt, och eftersom jag gjorde det, kunde jag unna mej en lång påtår!

Sen har jag varit på Blomsterkroken och fikat med Karin. Som alltid lika trevligt! På hemvägen, hörde jag ngn ropa mitt namn, och där kom M-l så då stod vi och pratade läänge!

Hem, åt middag och sedan blev jag hämtad av Lisa, så åkte vi till Torp. Vi fikade på Briggen, dit även Josefine kom, så vi hade en så mysig fika!!

Nu sitter jag i soffan och skall strax titta på Dicte!

Men innan jag önskar er en fortsatt mysig kväll...
Skall jag säga till dej Yohanna, att du måste var rädd om dej!! Kunde gått riktigt illa! Hon ramlade nämligen i en trappa på jobbet, tidigare i dag!!

Nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll...

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika