söndag 19 oktober 2014

Att gilla söndagen....!!

Trodde nog aldrig det, att jag skulle skriva att jag gillar en söndag!
Ja som alltid har tyckt att söndagen för det mesta är lång och tråkig! Men inte idag, och jag har inte ens varit ute!!

Go kväll på er!!

Vaknade till en grå, och regnig dag. Men se då gör man det bästa! Upp fixade frukost och sedan tillbaka i sängen, åt frukost och tittade på Nyhetsmorgon!

Fixade sedan fika....

 Så kom Susanne....
 Hade som vanligt en så mysig fika!!
 Tack ännu en gång för den vackra blomman och krukan!! Blev så glad!!

Åt sedan lite middag och slappade, och senare på eftermiddagen kom Lisa på fika och glögg! Gäller att tjuvstarta på alla plan! Får väl snart julpynta också...hihi

Nu mina vänner skall jag fortsätta titta på " Fjällbackamorden". Konstigt, ytterligare ett avsnitt som jag inte sett!!

Önskar er alla en fortsatt skön kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika