onsdag 10 september 2014

Det där med att sova...eller inte...!!!

Go kväll på er!!

Visst är det väl konstigt. Somliga har svårt att somna och andra somnar, men vaknar efter någon timme igen!
Jag tillhör den senare kategorin! Somnar i regel så skönt, sover ca 2-3 tim och sedan är det kört!
Undra hur ni har det? Om ni har svårt att somna eller vaknar efter ngn timme igen??

I morse eller natt  rättare sagt, vaknade jag klockan 04.00. Försökte att somna om, men det gick inte! Hämtade tidningen läste den...sen var jag klarvaken, trots nya försök att sova!

Det är ingen idé iaf inte för mej, att ligga kvar och vrida och vända mej. Så 05.50 var det jag som var ute och sprang! Ljuvlig luft och det gick så lätt!
Sen hem och åt frukost.  Tänkte då, att nu går många upp ur sin säng..och då har jag redan varit uppe i flera timmar!

Dagen kan bli lite lång, så det gäller då att förgylla den! Vilket jag givetvis gjort! Fixade först lite här hemma, sen gick jag och mötte Lisbeth så gick vi till Blomsterkroken. När hennes lunch var slut så satt jag kvar, för då kom M-l dit.

Hem åt lite mat och sedan hämtade jag Josefine så var vi en snabb sväng till Torp.

Vädret har varit blandat, men efter lunch blev det sol. Så skönt, varmt och gott! Så nu när jag kom hem så har jag suttit en stund på balkongen!

Nu mina vänner skall jag sjunka ner i soffan, kika lite på tv och ta en macka.

Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig kväll!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. DÅ är väl du trött nu förstårjag..Peppar peppar... Sover bättre nu igen...Somnar också bra o så ibland då så vaknar vid två tre o b a r a ligger o stånkar o pustar...Lika bra ja att gå upp men det gör jag sällan ändå! Hoppas du sover bättre nästa natt.Så sa alltid mamma...Kram på dej Gunilla ♥

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika