lördag 20 september 2014

Ännu en dag att fånga...!!!

Go kväll på er!

Varit ett fantastiskt väder, även idag! Sol, varmt och vindstilla!

Sprang i morse, säger det igen...så ljuvlig luft! Går lätt att springa och lätt att andas!
När jag sedan kom hem, åt lilla mamma och jag frukost, och sedan efter duschen så åkte vi till 2 Fröknar.

 Där serverades det en ljuvlig äppelpaj med bl a corn flakes..mmmm så god!!!
Utanför fönstret (syns dåligt) hade spindeln verkligen gjort ett arbete...

På hemvägen stannade vi till på Torp och sedan vidare till BlomsterLandet
 Fick välja ngn blomma där...valde en ros i all enkelhet.....

Sen har vi ätit middag på balkongen och nu på sen eftermiddagen, åkte vi till Snäckan, även Josefine kom dit. Var så mysigt, men vi satt inte så länge för det blev lite kallt!

Ja mina vänner, detta var ännu en ljuvlig dag, att fånga..och plocka fram i vinter!!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll! Här blir det nu Fångarna på fortet!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

4 kommentarer:

  1. Den där fysioterapeuten hade inte mycket roligt att komma med! Skojar! Vilket elände med allt snett och ont och kobenthet osv. Stackars dig! Det är väl så att man blir lite si och så med åren......men att ha ont är inte det minsta kul.
    Ni har i alla fall haft det mysigt din mamma och du och vilken vacker ros du valde!
    Vi sitter ute och äter fortfarande. Fast under protester från andra ikväll, men jag framhärdade, ljus, draperier, tjock tröja (fast jag satt i skjorta bara) det var inte köldskador efteråt. Pjåsk.
    Men idag på dan, att ligga i båten och det var vindstilla och solen värmde och det var alldeles tyst på sjön, det är bäst!
    Stor kram
    Agneta

    SvaraRadera
  2. :) Ha en skön söndagkväll Annika. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  3. Hej Annika! har ju sett på fb o insta att du haft en fin födelsedag ♥ härligt :) här har det blivit lite bloggtid!!dessto mer jobb o när man väl ser sltet på jobbhelgen ja då brakar förkylningen loss..blä... ja jag är sur!!! kanske det hjälper att gnälla lite :) nädå det finns värre saker.var rädd om dig ♥ kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika