tisdag 26 augusti 2014

Är det redan höst....???

Go kväll på er alla!

Funderar verkligen på, om hösten redan gjort sitt intåg??

I morse när jag gick upp...så kände jag på elementen..opps..där var det redan värme på. Sen tittade jag på utetermometern, och den visade +5c.
Iof sig så var klockan bara 06.10, men ändå. Så när jag drog på mej löparkläderna blev det långärmad tröja, och "vanliga" strumpor!

Men så ljuvligt...luften var underbar, så vad gjorde det att det var lite kyligt!

När jag sedan kom hem...blev det frukost i lugn och ro. Som jag sagt förut..älskar dessa mornar!

När jag sedan gjort mej i ordning, fick jag ett "ryck" och åkte till IKEA där jag åt frukost..nummer två..fniss

När jag satt där fick jag sms av Yohanna, om vi skulle ta en tur till Snäckan. Självklart!! Så hon och Lina hämtade mej...vi satt ute och njöt. Tackar för en så mysig fika, och ett trevligt sällskap!!!

Som ni förstår så har solen visat sig lite iaf...och när den gjort det, har det varit så varmt! Däremellan har det regnat!!

Efter Snäckan gick jag lite på stan, såg M-l på Espresso House..så då satte jag mej där en stund!

Sen har jag varit en sväng på vinden igen....letade efter en ljusstake...som jag fått av min pappa en gång. Den är gammal..och han hade den när han var liten. Hittade jag den?? Nej..såklart inte! Hur som helst...åkte lite mera ner i det som skall till tippen!!
Det var ju alltid ngt bra!!

Nu mina vänner..skall jag äta en macka...så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!


Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Ja visst känns det som att hösten kom väldigt plötsligt!?
    Men.... det är fortfarande bara Augusti än, så än får det allt vara sen-sommar ;) :)
    Trevlig dag du verkar haft! :)
    Kram och tack för uppmuntrande ord om min dalahästmålning ;) :)
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Aha, lite artros, jaja, vad gör man åt det? Ingenting?! Men du springer i alla fall, det är säkert bra om det inte gör ont. Jag inbillar mig att det är lite, lite tidigt med höst redan. Brittsommar skall det väl vara först?!
    Vi har haft ganska fint väder här idag det var riktigt varmt när jag gick med Leia. Nu är jag trött och skall krypa till kojs. Tror jag.....
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika