lördag 5 juli 2014

Varmt och skönt....!!!

Äntligen...så varmt och skönt..just nu har jag +25c..ljuvligt!!
Vaknade till en solig och varm dag...värmen har fortsatt men blev molnigt på eftermiddagen!

Go kväll på er, förresten!!
Hoppas att ni har det bra..och att vissa av er njuter av semester! Ni andra...som jobbar...tänk på att ni har er kvar!

På förmiddagen kom lilla mamma, så vi gick till Lejas och tog en fika..kan säga att det var ett  nästan folktomtdär.....

Satt länge och njöt....
Sen hem och lagade middag. Lilla mamma hade med kåldolmar som hon gjort..såååå gott! Vi satt på balkongen och åt. Gäller att ta vara på vädret!

Nu på eftermiddagen åkte vi till Snäckan..nästan inte en människa där heller....
Tog en kopp kaffe och en glass.

 Detta är absolut den bästa laktosfria glassen från GB tycker jag. Choklad och vanilj...inte bara laktosfri..utan även glutenfri...helt vegetabilisk.

Nu har vi suttit en stund på balkongen och njutit av en ljum sommarkväll, helt magiskt!

Mina vänner, jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll...!!!

Glöm aldrig bort de sista orden..." För världen är DU bara någon...Men för någon är DU hela världen..."
Tänk på dom ibland!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika