lördag 28 juni 2014

Regnet vräker ner....!!

Go kväll!!

Vilket väder...just nu vräker regnet ner!! Har varit en mulen, och regnig dag av och till. Men ganska varmt ändå!
Men jag frågar mej, liksom många andra...var tog sommaren vägen? Såg iof sig på vädret förut, och nästa vecka skall väl bli bättre och varmare! Håller tummarna för det!!

Efter frukosten och dusch, gick jag till Lejas och tog en kopp kaffe. Sen gick jag vidare till Blomsterkroken och där träffade jag Liselott. Vi satt länge och pratade!
Hem, åt middag så hämtade jag Josefine, och det blev en tur till Torp.

När jag sedan kom hem, blev det på med träningskläderna och så tog jag en löptur. Hann precis hem, innan himlen öppnade sig!

Nu mina vänner blir det slapp i soffan och sedan skall jag se "Özz Nujen, som statsminister" såg lite av den förut och som jag skrattade. Jag tycker verkligen han är en fantastisk underhållare!!

Tänk på dessa ord...

Som ni redan vet, sa ju alltid min pappa alltid..." Hur jobbigt och besvärligt saker och ting än är...så skall du veta, att allting löser alltid, till det bästa"!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Jodå, allt löser sig, på ett eller annat sätt ;)
    Regn här med, men jag ska städa idag, så det gör inget ;)
    Kram och ha en fortsatt fin söndag!
    /Maria

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika