torsdag 19 juni 2014

FOREVER...!!!

Go kväll på er...eller skall jag kanske skriva God natt..??
Ni kanske håller på med Midsommarförberedelserna som bäst!

Vilket väder det varit idag...molnigt...sol och varmt...åska...regn...tja tror jag fick med allt!!

När jag skulle ge mej ut i morse på en löptur, tittade jag på termometern...det var +22,5C klockan 08.00
Trodde nästan jag såg fel!
Är så skönt när jag känner, att löpningen går lättare och lättare!!

Har sedan haft en mysig fika med Karin på Blomsterkroken!! Tog sedan påtåren när jag kom hem. Härligt!

Fick sedan ett sms av Josefine, där hon undrade om jag ville träffa henne och Niklas på en fika på Torp. Funderade en stund, men sedan självklart!

Nu ikv har jag varit med M-l på ett "möte" eller genomgång....

Är ett företag som heter FOREVER....
Som säljer Aloe Vera produkter. Jag hade aldrig hört talas om detta företag tidigare.
Detta är dock ingenting för mej..men jag kan förstå dom som satsar på detta. Det finns pengar att tjäna och du är din egen!

Nu mina vänner önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!

" Glöm aldrig bort, att du skall fylla dagarna med liv...och inte livet med dagar!! Som ni alla vet, gäller det att ta vara på livet, och leva det här och nu! Det där som DU tänkte göra i framtiden, kan vara en resa eller vad som helst...gör den nu..om du har möjlighet. För vi vet ju ingenting om framtiden!!"
"SÅ tag vara på det Livet som DU har nu...och Lev det fullt ut!!"

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika




1 kommentar:

  1. Önskar dej , T o de dina en riktigt mysig Midsommarfton ,
    Å det där med Aloe vera , som alt annat homepartyförsäljning mest dyrt å bökigt .
    Har flera jobbarkompisar som sålt och t om haft frukostmöte /hälsovecka med sponsring
    på jobbet .Har testat å det funkade inte alls på mej . Lämnade tillbaka allt mitt på nöjdkund eller missnöjd rättare sagt . Drack tvingade i mig blääää i en månad utan minsta resultat mot eksem / utslag så nonono .Grattis till dem det funkar på men det är inte så lättsålt som det låter .
    Kram B

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika