måndag 9 juni 2014

Ännu en gång......!!!

Flera dagar....i en!!!

Go kväll på er!! Börjar nästan bli en liiiten ovana nu...att dra ihop flera dagar till en!!

I lördags, åkt lilla mamma och jag till Överby. Fikade, och mamma köpte lite kläder.
På eftermiddagen träffade vi Yohanna och Lina på Snäckan...vi satt i solen och myste.

Vaknade tidigt i går morse...låg och funderade lite. Men sedan bestämde jag mej!!! Upp..på med kläder och..

 löparskorna!! Var såå skönt! Mötte bara två personer...annars låg staden öde!! Ljuvligt..  både lugnet och vädret!!

Efter god frukost...åkte mor och jag till Snäckan. Där mötte M-l upp...så vi satt där i solen och hade det gott!!
Lilla mamma åkte sedan hem, efter fikat!

I går kväll, åkte M-l och jag hem till Josefine och Niklas. Där var det....

 ett inredningsparty!
 Köpte dessa två lyktor....

 Var en sååå mysig och trevlig kväll!! Så jag säger Tack igen!!

I morse vaknade jag till en mulen dag. Men sedan skingrades molen och det blev en ljuvlig dag! Fast blåst en del.

Träffade Marianne på Lejas, och tog en fika....

Gick sedan lite på stan...innan det var dags att träffa A-L.
Nu ikväll har jag varit hemma hos M-l en stund...men nu mina vänner har jag landat i soffan!

Så jag önskar er alla, en fortsatt skön kväll!!


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Du är alltid välkommen! :-)

    SvaraRadera
  2. Idag har det varit varmt! Nästan så som det känns när man kommer till värmen "på riktigt" liksom.
    Jag har inte gjort mycket idag, jag har varit ledig och legat på soffan, helt rätt, ute, och sovit en stund. Det var väldigt dumt gjort, nu kommer det väl att vara hopplöst att somna till natten.
    Kramar

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika