fredag 23 maj 2014

Varmt och skönt....!!!

God morgon på er!!
Hoppas att ni får en ljuvlig dag, och att solen skiner på er!
Här är det just nu, mulet..och lite soldis, men varmt och skönt!! Här är redan +23c. Men se...det är ingenting mot vad vi hade igår....

 Var verkligen varm...men jag älskar ju värme...så för mej är det perfekt!

I går startade jag dagen med att tvätta.
Sedan kom Lisa hit på frukost...tänk..vi satt och avnjöt den med färska frallor...på min balkong!! Redan då..var det varmt!

Karin kom sedan hit på en fika..och ni kan säkert ana vad jag sedan gjorde!!??
Precis..satt och solade på balkongen!

På eftermiddagen blev jag sedan hämtad av Josefine...vi åkte till Snäckan. Även Niklas kom dit. Hade en underbar fika i skuggan!!
Hem...och sedan direkt till T.

Kan sedan säga, att när jag gick hem från honom, så var det +24c...jag skulle egentligen gått en långpromenad...för sååå skönt var det!!

Så vad händer idag då??

Min lilla mamma kommer om en stund. Vad vi hittar på, vet jag inte ännu...men någonting blir det!

Så mina vänner, njut nu av dagen och gör den till det bästa!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej Annika! ja vilken värme bölja!! på gott o ont..vi fick ut varningar för värmebölja på jobbet i går,med tanke på våra äldre..så mycket vätska gick det åt..o vi i personalen var helt trötta efter att vara i farten i värmen fredagar är det nämligen fullt ös med dusch inköp etc..läste i ditt förra inlägg om din kära pappa så fint skrivet <3 ni ser så goa ut ihop..men dina minnen har du bevarade! kram fina du /Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika