torsdag 1 maj 2014

Valborg och 1:a maj....!!!

God eftermiddag på er alla!!

Hoppas att ni hade en bra Valborg..och att ni haft en ljuvlig 1:a maj!
Här är det och har varit, sol...och blåst...!

I går morse kom lilla mamma....så vi startade med en fika på Blomsterkroken....


 Gott och mysigt...!!
Efter fikat blev det Torp...handlade lite mat..och sedan blev det middag på IKEA.

I dag blev det först ett besök på 2 Fröknar...

 Dom hade 6-års jubileum idag.....
 Var lite kallt och blåsigt...så vi satt inne...men efter denna fika...åkte vi vidare till Snäckan...där satt vi i lä..och solen gassade!! Ljuvligt!

 Åhh...så vackert det är ute nu..med allting som blommar...!!

 När vi sedan kom hem, gjorde jag Grekisk sallad..vilken vi avnjöt med ett glas rött, på balkongen!
Vinet var så gott!

Har beställt två nya böcker...så här skall läsas!!


Nu mina vänner, skall jag fortsätta att njuta! Så jag önskar er alla en fortsatt mysig kväll!!


(bilden lånad från nätet)

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hej vännen..oj vad det blir glest med besök hos er fina blogg vänner..men som sagt rätt som det är tittar man in :) visst är det härligt med all blomning o grönska,jag tycker det stämmer "Det gör ont när knoppar brister" trevlig helg< kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika