lördag 3 maj 2014

Strandgatan.....!!!

Go kväll, mina nära och kära!

Varit en mulen, grå, blåsig och kall dag! Men kan ni tänka er...för en liten stund sedan kom solen..och den skiner från en, nästan molnfri himmel!

Efter god frukost och fix i morse, åkte jag till Trollhättan.
Mötte upp Susanne på Strandgatan....

 Det är Alltid så mysigt att ses. Skrivit det tusen gånger förut...finns ingen jag skratttar så mycket med...som just Susanne!
I dag blev det fika i 2 1/2 tim....

När jag sedan kom hem...fixade jag middag....och idag blev det en lätt sådan...

Sill...potatis...gräddfil...gräslök..knäckebröd....öl..och en snaps till det! Riktig Midsommar mat!!

Nu mina vänner...skall jag sätta mej till rätta i soffan....så jag önskar er alla, en fortsatt mysig kväll!!

Nu var det längesedan jag skrev om din bok...tänk att nu har det redan gått 4 månader sedan du började skriva i den!
Sätt dej i lugn och ro...bläddra tillbaka..och DU ser...så mycket som har hänt! Som DU vet...ligger framtiden orörd framför dej...så vad som skall hända..är det bara DU som vet..och DU som kan göra någonting åt! För som DU redan vet...är det DU och ingen annan...som är manusförfattaren till just Ditt liv!!



Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Gokväll gumman! Du skriver såå klokt tycker jag! Trevligt med en snapsså där till lunchen:) Kan DU tämka dej vad jag gjort idag!?! Jo joggat 3,3 km i skogen,jag therese o hennes son Anton...så gött...efteråt! Joo mår ganska bra faktiskt gumman tack för tanken ♥ Gunilla

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika