onsdag 14 maj 2014

Citronfjärilen......!!!

Hej på er!!

Ljuvliga sol som visar sig...och det är så skönt ute!!!

Ja då får vi gå tillbaka en dag igen!!

Började gårdagen med att tvätta. Sedan mötte jag upp Karin på Blomsterkroken för en fika. Alltid..lika trevligt att ses...och drygt två timmar...försvann snabbt!

Hämtade sedan Josefine...så åkte vi till Torp...jag handlade mat...och blev sedan bjuden på fika! Tackar för det!!

Sen igår kväll, var jag hemma hos T...vi tittade på den här filmen...." Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann..."

Kan säga såhär...Robert Gustavsson är en fantastisk skådespelare....men jag måste säga..att jag tyckte filmen var sådär!!

Då var det dagen idag.....
Har varit en mysig dag...i lugn och ro....

Det jag bl a har gjort, är att jag äntligen har köpt en tavla, jag velat ha ett tag! Att det blev just en citronfjäril beror på....
Om några dagar...är det 4 år sedan min pappa gick bort. Dagen efter...så hade jag en citronfjäril runt mej...när jag sedan suttit på balkongen...varit ute och sprungit...osv...har det alltid kommit en citronfjäril...
Så för mej...har det blivit...att så fort jag ser en sådan fjäril...så förknippar jag det med min pappa!!!


 Skall bara fixa en ram till den....sen skall den pryda min hall!

Nu på eftermiddagen har jag varit ute på en löptur...ljuvligt!! Tänk om jag snart kunde komma in i träningen igen!! Men..phu...så segt det är!! Jag mår ju sååå bra efteråt...så nu var det väl tusan...om jag inte skall få in vanan...med att träna!!

Strax är det dags för en kopp kaffe och en macka...så jag önskar er alla...en fortsatt mysig kväll!!
Tänk på...att ikv är det fullmåne...bara ett tips..om du skulle råka sova dåligt...:-)


Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika