torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag....!!

Hej på er mina vänner!!

Ja då var det Påsk 2014....
Om det vore så, att jag skulle ge mej av till Blåkulla, hade jag inte behövt ngn kvast idag...för det BLÅSER så fruktansvärt idag..och regnet hänger i luften!
Men ser framemot dom andra påskdagarna för då skall det bli sol och varmt!

I går var en riktig slappar dag...eller iaf nästan.
Var på IKEA och åt frukost, vilket alltid är trevligt! Sen när jag kom hem städade jag. Tvättade golven, dammade osv....

Då var det Skärtorsdag....

Började dagen med att tvätta....sedan frukost i lugn och ro.
Åkte sedan till Torp...där jag mötte upp Yohanna och Lina för en fika. Så mysigt!
Sen handlade jag..och kan säga...att det var några flera än jag i affärerna. Inte så att det var någon rusning...men folk handlade ju mat...som om det inte finns någon morgondag...fniss..

Var en hel del norrmän...och det kan man ju förstå, eftersom dom har helgdag idag!
Så jag kan bara tänka mej...hur det kommer att vara i Strömstad idag!

Se där ja...nu kom regnet!!!

Vad händer mer denna skärtorsdag, då?
Ja, skall ev träffa Josefine senare...annars blir det nog en lugn kväll!

Så jag önskar er alla, en fortsatt ljuvlig dag...och en Glad Påsk!!

Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika


3 kommentarer:

  1. Himla tur att man inte ska flaxa dit idag, här blåser det också storm men skapligt varmt med sol o blå himmel .
    Ha en skön Påsk , så satsar vi väl på Blåkulla 2015 istället ?!
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Hej Annika! tittar in för att önska dig en riktigt Glad påsk <3 här blir det lite blandad kompott..kram Jessica

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika