söndag 13 april 2014

Mysig söndagseftermiddag....!!!

Go kväll på er!!
Hoppas helgen varit underbar och att ni har laddat era batterier! Tänker då på er som varit lediga!

Här har varit en solig dag...men som det BLÅSER!!!

Startade dagen i lugn och ro...åt frukost i sängen...kikade på Nyhetsmorgon och bara njöt!

Sen på eftermiddagen åkte jag till Snäckan. Där mötte jag upp Josefine, Niklas och hans föräldrar. Vi satt ute på balkongen och njöt av solen...även om det blåste..men vad gör det när man kan vira in sig i en filt!
Var en mysig fika!!

När jag sedan var på hemväg, ringde T...han var på väg hem från jobbet..undrade om jag bjöd på en kopp, vilket jag självklart gjorde!

Nu har jag satt mej i soffan, och här skall jag sitta resen av kvällen!
Så jag önskar er alla, en fortsatt mysig söndagskväll!!

Precis såhär är det...!! Jag har så svårt att förstå, att människor inte kan hålla sig till sanningen! Varför måste man ljuga? Är det för att man tror, att man själv skall komma i bättre dager? Inte vet jag!! För hur det nu än är, så kommer ju alltid sanningen fram, på ett eller annat sätt!!
Hur som helst....Skulle du som sagt ljuga, så gäller det att du har ett gott minne!!

Var rädda om er och varandra!!! Kram/Annika

2 kommentarer:

  1. Hej vännen :) Alltid lika roligt att kika in till dig. Du skriver så mycket klokt. Här lyser solen i dag. Väntar på att snön ska försvinna. Sköt om dig. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  2. Mysig dag du hade......det är inte dumt på Snäckan.
    Jaaa, jag tror en del är rädda för att säga som det verkligen är, det skrämmer dom på något borderline sätt, eller hur jag skall uttrycka det. Om man vrider lite på allting så blir det inte så rakt på och så faktiskt......men det är mina egna hemsnickrade teorier.
    Bröllopstackkortet vi pratade om kom dagen efter vi hade träffats, är det inte underligt ändå......men jag blev nästan lite sur ATT det kom, nu kunde det kvitta. Men nu ska jag inte vara sån....bara lite!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika