onsdag 1 januari 2014

Nyårsdagen...2014!!

God fortsättning på er!!
Jaha, då skall man lära sig och komma ihåg, att skriva 2014. Brukar bli lite fel då och då..är ju van att skriva 2013.

Men nu har vi ett Nytt, helt blankt och orört År framför oss!
Är lite med blandade känslor, att just se fram emot ett nytt år! Det mest fantastiska är ju, att man inte har en aning om..vad detta 2014 kommer att erbjuda!!

Undra om ni har gett några Nyårslöften?? Det har inte jag gjort...eller kanske ett liiitet då...Jag skall bli bättre på...Att tänka lite mera på mej själv..men det Vet jag redan NU..att jag Aldrig kommer att kunna hålla!!
Ser ju hur det har gått med det där..Att lära sig säga Nej! Eller iaf bli bättre på det!! Ha ha..funkar Inte alls!! Eller kanske ibland!!

I går kväll åt lilla mamma och jag lite gott, sedan gick vi till Museiparken, där det hölls tal och efter det ett fantastiskt fyrverkeri!




 Broarna i stan..pryds av dessa "bollar". Är såå otroligt vacker, med alla dessa ljus som pryder vår stad!

Vid 00.00 skålade vi i Champagne..och tittade ut på alla fantastiska fyrverkeri!

Då var det Nyårsdagen..då...

Har varit en mulen, men skön dag!

Efter frukosten åkte vi till Coop, tog en fika innan lilla mamma åkte hem.
Sen har jag städat, fixat lite här hemma..och om en stund kommer en god vän på kaffe.

Sen skall jag bara slappa!! Har tyvärr börjat bli lite förkyld...jag som Aldrig är det...!! Men men..gäller att kurera sig!!

Så mina vänner, nu önskar jag er alla, en fortsatt mysig Nyårsdag!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får ett riktigt skönt och härligt 2014.Härlig kväll ni hade igår .Krya på dej vännen .Ha en skön nyårsdag vännen .Kramar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika