lördag 11 januari 2014

Dröm och mys lördag...!!

Go kväll på er!!
Hoppas att ni haft och har en ljuvlig lördag!

Här har varit en grå dag..men tänk sedan visade sig solen lite igen!
Så vad har jag då hittat på idag?
Åt frukost och läste tidningen i lugn och ro i morse! Älskar ju som ni redan vet..att äta i sängen! Tycker att det är en helt perfekt start på dagen!

Sen gick jag till Blomsterkroken, där jag fikade med Anki...

 I dag blev det morotskaka...
Satt länge och fikade, och det är alltid lika mysigt!

Sen hem och hämtade lilla bilen...så åkte jag till Lina. Där blev jag bjuden på lunch! Hon hade gjort en jättegod laxsallad! Vilken lyx, att sätta sig till dukat bort! Tack snälla, det var så mysigt!

Sen har jag funderat lite på det här med drömmar! Ni som varit med mej här ett tag, vet ju att jag brukar drömma datum. Dessa datum har i regel varit förknippade med någonting ledsamt!
Så jag är glad, så länge jag inte drömmer just detta!

Annars brukar jag sällan eller aldrig komma ihåg vad eller om vem jag drömmer. Andra jag umgås med..kan berätta massor som dom drömmer om. Men inte jag!

Men natten till igår, så drömde jag..och jag kom även ihåg i går morse vad jag drömde!
När min pappa gick bort, så trodde jag att vi hade pratat om allt..och att vi var "färdiga" med det!
Men så var det inte....



 Men nu är vi det..och det känns så skönt! 
Tänk hur drömmar är ändå...jag kan precis se pappa när vi pratade (i drömmen alltså) han hade mörka byxor på sig och en vinröd skjorta (som han hade på sig ibland när han levde) och han låg i en säng..jag satt på sängkanten..och vi pratade och pratade....det var även någon mera med..ev var det någon av mina döttrar...!
Tänk hur drömmar ändå kan vara...och ibland när man vaknar vet man inte om det var dröm..eller verklighet!!

Nu mina vänner, önskar jag er alla, en fortsatt mysig kväll!!




Var rädda om er och varandra!! Kram/Annika

1 kommentar:

  1. Nej här har det snöat hela dagen så här är det ljust .Ha en skön kväll raring .Kramar Rita

    SvaraRadera

Är så glad och tacksam, att just DU, vill lämna en kommentar hos mej!!
Du skall veta att det värmer och jag blir så oerhört glad!!
Kram Annika